Δευτέρα 30 Ιουλίου 2007

Ένεκα...

... θερινής ραστώνης+μιας+προέκυψε μια κενή εβδομάδα λέω να πάω να ξεκουραστώ.

Από το δωμάτιο που θα μένω:

αριστερά θα βλέπω αυτό,
















ευθεία μπροστά θα βλέπω αυτό,


δεξιά θα βλέπω αυτό,

















+τελείως δεξιά θα βλέπω αυτό,
















Όσο για το που θα βρέξω τα μπρατσάκια+τη κουλούρα μου με το κεφάλι του παπιού:

Εδώ θα είναι το ευθεία μπροστά,


+αυτό το δεξιά του,








+αυτή έτσι θα είναι ο ήλιος όταν θα δύει,



Χαιρετισμούς από το Καλόνερο Μεσσηνίας

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αχ, κι εγω απο την μια βλεπω τα τζανκια, απο την αλλη τα Πακια! Ατιμη κενονια!

Ανώνυμος είπε...

Σου ευχομαι να περασεις καλα και να ξεκουραστεις, για ν' αντεχεις μετα παλι τους τρελους παικτες!

Είδωλο είπε...

Το πρωτοδεκαημερο του Αυγουστου εχω και εγω αδεια, θα με παρεις μαζι σου?

Κι αν δε μας αρεσει η θεα βαζουμε και μια φωτια επι δεξια και επ αριστερων

Είδωλο είπε...

Aν σκεφτεις την προταση μου πατας πανω στο προφιλ μου και μου στελνεις mail.

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Να περάσεις καλά και να μας γυρίσεις ανανεωμένος και ξεκούραστος.

Neverlandean είπε...

Αρκγ!

Τέσπα, καλές διακοπές. :P

APSOY είπε...

Το ξερααααααα! :)
Αχ, ρε συντοπίτη...
Αγαπημένη Μεσσηνία...
Το ομορφότερο μέρος...

Να κάνεις τις ωραιότερες διακοπές σου!!! (μέχρι σήμερα... / γιατί κάθε χρόνο και καλύτερα...;))

Κώστας είπε...

Καλές διακοπές και καλά να περάσεις :)

NY ANNA είπε...

Εντάξει...
Χτύπα κι άλλο, χτύπα κι άλλο,
κι άλλο, κι άλλο...
Θα τ' αντέξωωωωω.
Πόσο "προκλητικός" μπορείς να
γίνεις ακόμα;
Έτσι ε;
Και τότε εγώ, θα κρατήσω
την αναπνοή μου μέχρι να σκάσω!
Έτσι για να μάθεις!

Καλές διακοπούλες!!!
(Φιλάκι)

Αααααααααα, τώρα που το θυμήθηκα. Είμαι Αννούλα του χιονιά, οπότε δεν γιόρταζα τις προάλλες. Αλλά μια και τις είπες... ΠΟιος μπορεί να πει όχι στις ευχές; Eυχαριστώ όπως και να 'χει! Επίσης, δεν πειράζει καθόλου αν υιοθέτησες αυτό με το "γκέτο". ΟΙ καλές ατάκες πρέπει να επικοινωνούνται baby! (Ουφ τα είπα όλα σε ένα σχόλιο!)

Ανώνυμος είπε...

γεια.
ενδιαφερον φαινεται το μπλογκ σου.
μου αρεσε πολυ το κειμενο σου με τιτλο "παραξενο" και συμφωνω.

g for george είπε...

Εύχομαι να περάσεις τόσο καλά που να γυρίσεις πίσω άλλος άνθρωπος!
Α, που 'σαι, θέλουμε και καμμία φωτό. Εσένα μαζί με το λαστιχένιο παπάκι-κουλούρα! Όχι μόνο να τα λέμε, να τα δείχνουμε κιόλας!

ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ!

Grimdal είπε...

Dear all,
παιδιά ευχαριστώ πολύ για τις ευχές, χρειαζόμουν λίγη ξεκούραση+μου έκανε καλό που έφυγα.

Dear x-oyranoy,
μόλις γύρισα κούκλε, σόρρυ αλλά έκοψα κάθε σχέση με το PC από την δημοσίευση της ανάρτησης μέχρι να γυρίσω. Μπορούμε βέβαια πάντα να ελπίζουμε σε ένα χειμωνιάτικο Σ/Κ!

Dear apsoy,
επιτέλους+ένας άνθρωπος από τα μέρη μου, γειά σου ρε Συντοπίτη! Από που κρατάει η σκούφια σου εσένα; στείλε mail να τα πούμε.

Dear ny anna,
κομματάκι μαζοχίστρια σε κόβω, δε μου πέφτει λόγος βέβαια αλλά μήπως να το κοιτάξεις;
Αυτό με την αναπνοή δε με ρίχνει! Μου το λέει+ο κολλητός μου ο Αλέξης συνέχεια αλλά αυτός λέει ότι θα την κρατήσει μέχρι να γίνει μπλε, μήπως γνωρίζεστε; μήπως να σας γνωρίσω να πηγαίνετε μαζί για μακροβούτια τώρα που είναι+ο καιρός τους;

Dear anisixos,
γειά σου+εσένα, καλώς ήρθες+καλώς βρεθήκαμε.

Dear g4george,
είσαι άτυχος, γαμώτο! Κατά ένα περίεργο τρόπο πήρε φως το φίλμ+κάηκαν όλες (άσχετο ότι δεν έχω άλλη μηχανή από αυτή του κινητού μου αλλά μην το κάνουμε θέμα τώρα!) +είχα βγάλει μια ωραία με το κεφάλι της λαστιχένιας πάπιας -κουλούρας να βγαίνει από το νερό αλλά... είσαι άτυχος, γαμώτο!