Παρασκευή 6 Ιουλίου 2007

Ειλικρινά, εδώ+μέρες θέλω να μπω να γράψω κάτι σε αυτό το διαδικτυακό ημερολόγιο αλλά με το που πάω να γράψω όλο κάτι γίνεται+όλο σταματάω+όταν το ξαναπιάνω έχω ήδη ξεχάσει τι ήθελα να γράψω ευθύς εξ αρχής.


Μεταξύ μηχανών, δελτίων παιχνιδιών ΟΠΑΠ (ειδικά του ΚΙΝΟ), αποτελεσμάτων αγώνων+διαγωνισμών, απαντήσεις σε ερωτήσεις προσπαθώ να παρεμβάλλω σκέψεις, απόψεις, γνώμες κ.λ.π. αλλά φυσικά...ΖΟΝΓΚ!!! +τώρα που γράφω είναι γιατί έχω λίγη ώρα ελεύθερη πριν ξαναρχίσουν οι απογευματινές κληρώσεις του ΚΙΝΟ.

Κάποια στιγμή θα πρέπει να γράψω για όλα αυτά, ειδικότερα για τις αντιδράσεις του κόσμου κατά τη διάρκεια του ΚΙΝΟ. Απίστευτο γέλιο.

Κρίμα που δεν μπορώ να ανεβάσω ανάρτηση με ήχο+εικόνα (θα με πάρουν με τις πέτρες αν πάρουν χαμπάρι ότι βιντεοσκοπώ!) Μιλάμε για απίστευτη πλάκα.
Βέβαια, όταν το βλέπεις σαν τρίτος είναι όλα πολύ αστεία, όταν όμως συμμετέχεις, θέλοντας+μη, δυστυχώς πρέπει να είσαι με νεύρα από ατσάλι για να αντέξεις.




Έρχονται στιγμές που νιώθεις ότι θα τους στείλεις όλους για βρούβες αν ακούσεις άλλη μια κουβέντα του τύπου:

"για παίχτα μου" (ποια ακριβώς να σου παίξω;;; - αυτό δεν μοιάζει λίγο με το "για αέρισε τα μου!"),
"βάλτα μου!" (ποια;;; που;;;),
"πάρτα" (πάλι, ποια;;;),
"ρίχτα" ή "για ρίχτα μου" (μα ποια επιτέλους+που να τα ρίξω;;;)
τα δελτία, ανόητε, στη μηχανή! ,

"κοίτα τι πιάνουν / πιάνει" (κερδίζει / κερδίζουν, θέλει να πει ο ποιητής!)
"δώσε", "έτσι", "χτύπα", "κάτσε" (ειδικά το "κάτσε..." συνήθως συνοδεύεται από το "...εκεί μωρή..." αν θέλετε βάλτε+το "...γαμιόλα/λη!"),
"είδες;;; είδες;;; έκατσε+έφυγε το πούστικο!",
(σαν να περιγράφω πράξη σεξουαλικού περιεχομένου αλλά χωρίς την πράξη δεν είναι όλο αυτό;!;!)

"κοίτα να δεις, εγώ παίζω τα 9άρια+το καριόλικο φέρνει τα 8άρια, 7άρια, 5άρια κ.ο.κ.",
"θέλω το 35+ήρθε το 34+το 36 για να μη μου δώσει 4άδα, 5άδα κ.λ.π",
"φέρε ρε Παναγία μου το 20 να πιάσω 5άδα (ή 4άδα - 6άδα - 8άδα, ή δεν ξέρω+εγώ πόσα άλλα λήγουν σε -άδα. Λες+η Παναγία είναι+εγώ δεν ξέρω τι!),
"βγάλε μου ρε κερατά το 30 που δεν μου δίνεις τίποτα, πούστικο μηχάνημα, ε! πούστικο!, γαμημένο"
+εδώ η λέξη "πούστικο", "κερατά", "γαμημένο", κ.ο.κ επαναλαμβάνονται μέχρι η έμπνευση να φέρει μια άλλη καινούργια λέξη, που φυσικά+αυτή επαναλαμβάνεται μέχρι να έρθει μια άλλη να την αντικαταστήσει, που+αυτή με τη σειρά της επαναλαμβάνεται μέχρι να αντικατασταθεί από μια άλλη που+αυτή επαναλαμβάνεται+πάει λέγοντας η ιστορία!
Δε το λες+σεμινάριο φιλολογίας, η αλήθεια είναι, αλλά τουλάχιστον εμπλουτίζεται το υβριστικό σου λεξιλόγιο, κάτι είναι+αυτό!

Ενίοτε, η λέξη αντικαθίσταται+από φράσεις όπως "κατάλαβες τι μου κάνει;" ή "περιμένω να βγάλει 28-29" -ή όποιο άλλο νούμερο τύχει, "θέλω το 52", "γαμώ το σπίτι του", "βγάλε μου ρε γαμημένο το 11", +πάει λέγοντας, καθότι ο κάθε άνθρωπος ανάλογα την έμπνευση ρίχνει+από μια ατάκα (+επιτόπου), η οποία επαναλαμβάνεται ώσπου να αντικατασταθεί από άλλη που+αυτή επαναλαμβάνεται ώσπου να αντικατασταθεί από άλλη που συνεχίζει να επαναλαμβάνεται μέχρι να αντικατασταθεί από άλλη+σόι πάει το βασίλειο!

Ειδικά, η περιγραφή των προηγούμενων κληρώσεων, από συγκεκριμένους παίχτες, είναι σαν να ξαναζωντανεύει όόόλη η τριλογία του Άρχοντα των Δαχτυλιδιών εσύ να είσαι ο Φρόντο +να ακούς+να ξανακούς+να ξανακούς+να ξανακούς να περιγράφουν τα κατορθώματα σου γύρω από τη φωτιά, όπως σε κάμπινγκ!

Ή ακόμη χειρότερα, σαν να ακούς ψαράδες να περιγράφουν ότι είδαν μια μεγάάάλη άσπρη φάλαινα στα νερά του Αργοσαρωνικού που τους έκανε τσαλιμάκια με την ουρά+τους έκλεινε το μάτι προκαλώντας τους να την πιάσουν.

+φυσικά, δεν γίνεται περιγραφή προηγούμενων κληρώσεων χωρίς επίδειξη του χαμένου δελτίου το οποίο μπορεί+να το έχουν παίξει ή, χειρότερα, να μην το έχουν παίξει.
+αν το έχουν παίξει έχει καλώς, οι κουβέντες σταματάνε με κλασσικό υβρεολόγιο, αν όμως δεν το έχουν παίξει τότε αρχίζει ο εξάψαλμος στο ΚΙΝΟ, στον ΟΠΑΠ, στον Κόκκαλη, στη τύχη τους, σε εμάς που δεν προλάβαμε να το ρίξουμε+γενικώς οπουδήποτε μπορούν να αποδοθούν ευθύνες άφοβα+χωρίς λογοκρισία. Εννοείται ότι το δελτίο μπορεί+να μην έχει καμία απολύτως σχέση με τη σειρά των κληρώσεων για τις οποίες αναφέρονται αλλά αυτό δεν έχει καμία απολύτως σημασία, το θέμα είναι ότι τα νούμερα τα παίξανε κάποια στιγμή, (ίσως+τη προηγούμενη μέρα, αλλά είπαμε, αυτό δεν έχει καμία απολύτως σημασία!)





















Όσοι έχετε περάσει πάνω από μια ώρα σε πρακτορείο καταλαβαίνετε τι περιγράφω!

+τώρα που μου ήρθε:

Παράκληση:

Αγαπητοί παίχτες, παρακαλώ κατά τη διάρκεια των κληρώσεων του ΚΙΝΟ να συμπεριφέρεστε κόσμια εντός των πρακτορείων γιατί+εμείς άνθρωποι είμαστε+δεν ξέρετε πως γίνονται τα νεύρα μας όταν σας ακούμε να μιρμιριάζετε, να γκρινιάζετε, να παραπονιέστε, να βρίζετε, να φωνάζετε, να μουρμουρίζετε κ.λ.π.

Ειλικρινά, δεν ξέρουμε τι παίζετε+δεν έχουμε τη πολυτέλεια να μπορούμε να μάθουμε τι παίζετε γιατί τότε δεν θα ήμασταν πράκτορες του ΟΠΑΠ αλλά συμπαίχτες στα ίδια παιχνίδια.

Όπως σ' ένα μαγαζί με ρούχα δεν κάνουμε ανάλυση στην πωλήτρια με την κάθε λεπτομέρεια για το περιεχόμενο της ντουλάπας μας πριν αγοράσουμε κάτι, έτσι+στα πρακτορεία δεν κάνουμε περιγραφή παλιότερων παιχνιδιών που μας έκατσαν ή δεν μας έκατσαν, μας ήρθαν ή δεν μας ήρθαν τα νούμερα, πέσαμε κοντά ή δεν πέσαμε.

Οι πράκτορες είναι εκεί για να επικυρώνουν δελτία, να γράφουν αποτελέσματα, να ενημερώνουν για αλλαγές στα παιχνίδια, να κάνουν γενικά ότι χρειάζεται για να είναι πιο εύκολο για τον παίχτη να παίξει, να περάσει ευχάριστα την ώρα (ή ώρες) που θα μείνει στο πρακτορείο, να ενημερωθεί+ενίοτε είναι εκεί για να σταματάει, πάντα με το γάντι, (γιατί δικά του χρήματα είναι εξάλλου, τους βάζει φωτιά+τα καίει) έναν παίχτη που θα παρασυρθεί. Αν καθόμαστε να ασχοληθούμε με το τι+πότε παίζει ο καθένας τότε δεν κάνουμε τη δουλειά μας.

Είναι σαν να έχετε ανέβει σε ένα λεωφορείο+ο οδηγός να μιλάει ακατάπαυστα στο κινητό του ή με κάποιο δίπλα του, πόση ασφάλεια θα νιώσετε; Πόσο σίγουροι θα είστε ότι τα δελτία που δώσατε προς εξαργύρωση όντως εξαργυρώθηκαν όλα+σας αποδόθηκαν τα σωστά χρήματα; Πόσο σίγουροι θα είστε ότι η χρέωση ή τα ρέστα είναι σωστά;

+τώρα που είπα για χρήματα, ας μη ξεχνάτε επίσης ότι διαχειριζόμαστε χρήματα τα οποία είναι του ΟΠΑΠ, από τα οποία εμείς σαν πράκτορες παίρνουμε παρά μόνο μια μικρή προμήθεια.

Επίσης, συμπληρώνεται σωστά τα δελτία γιατί όσο διορθώνουμε τόσο καθυστερούμε+εμείς+οι υπόλοιποι παίχτες! +αφού παίζετε που παίζετε συνέχεια τα ίδια νούμερα παίξτε τα για πολλές κληρώσεις να μη μας πρήζετε κάθε 5 λεπτά με τις βιασύνες, τη τσιφουτιά+την καρμιριά σας για 2 δελτία των 0,50€. Νισάφι πια! Τόσο δύσκολο είναι πια να το καταλάβετε;

Επίσης, μην αφήνετε τα γραφεία+τους πάγκους σαν βομβαρδισμένα τοπία, υπάρχουν+άλλοι που θα έρθουν να καθίσουν εκεί που καθόσασταν. Οι πράκτορες δεν είναι για να καθαρίζουν με το που σηκώνεστε, δεν είναι σκουπιδότοπος, είναι πρακτορείο ΟΠΑΠ. Η στάχτη στα τασάκια, τα άχρηστα χαρτιά στα καλάθια των αχρήστων, μην βρωμίζετε εκεί που θα ξανακαθίσετε.

Πολύ σημαντικό:
ΜΗ ΞΕΧΝΑΤΕ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ΣΑΣ+ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΤΕ ΣΥΧΝΑ ΤΙΣ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΣΤΑ ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ ΒΑΡΥΚΟΟΙΑΣ ΣΑΣ.

(τώρα να πω+ότι δεν πρέπει να εμφανίζεστε με μαγιό πριν ή μετά τη θάλασσα γιατί όσο εσείς κάνετε τα μπάνια σας+λιαζόσαστε σαν τις χελώνες στον Εθνικό Κήπο εμείς δουλεύαμε ή δεν χρειάζεται να το πω;;;!!!)


+τώρα που τα είπα (έχω+άλλα να πω) άντε να κάνουμε+καμιά δουλειά εδώ μέσα (εγώ , δηλαδή, τώρα εδώ που είμαι όχι εσείς!
Εσείς κάντε κανένα σχόλιο να μην αισθάνομαι μόνος μπροστά σε 2 μηχανές του ΟΠΑΠ+ένα PC καλοκαιριάτικα!)


Υ.Γ. ξέχασα+συμπληρώνω στο ως άνωθεν υβρεολόγιο τα εξής: "άντε γαμήσου", "άει στον αγύριστο (το άλλο δεν το λέω είναι γρουσουζιά), "πάρτα αρχίδια μου, "κάτσε μου", έτσι σε θέλω", "ναι / όχι ρε πούστη" (το όχι ακούγεται συχνότερα!)+σταματάω εδώ γιατί παραέγινε υβριστικό το περιεχόμενο!

Αυτά για τώρα...

(όχι ρε γαμώτο, πάλι σεντόνι μου βγήκε!)

16 σχόλια:

g for george είπε...

Κοίτα να δεις που με πρόλαβες! Θα γράψω κι εγώ μερικά κουφά από την δουλειά, οσονούπω!

Φιλιά!

Provato είπε...

κουράγιο! θυμίσου ότι επιτελείς κοινωνικό έργο. και σημέιωνε κάπου τις βρισιές για να μας ενημερώνεις να μπορούμε κι εμείς όταν έχουμε νεύρα να κάνουμε πιο δημιουργικό βρισίδι!


φιλιά μπεεεεε ρε!

:-)

g for george είπε...

Α, αυτό που είπε ο αγαπημένος Πρόβατος δεν το σκέφτηκα!

relative_stranger είπε...

Μια φορά πήγα να καταθέσω ένα δελτίο για τον πατέρα μου και είχε κολλήσει το σύστημα σε όλη την Ελλάδα! Έκαναν όλοι λες και τους παίρνουν τα ευρώ από το χέρι...
Σιγά κύριε μου , τι είχατε τι χάσατε στην τελική;

Grimdal είπε...

@g4George: ανυπομονώ για τέτοιες αναρτήσεις, είναι από τα κείμενα που όταν τα διαβάζω μου φτιάχνουν τη διάθεση!

@provato: δεν το είχα σκεφτεί! Είδες καλό που είναι να έχεις φίλαράκια διαφημιστές, κατεβάζουν ιδέες από το πουθενά ρε παιδί μου!

@relative: +εγώ το ίδιο λέω αλλά ποιος με ακούει! (τα ντουβάρια μάλλον!)

Nikos είπε...

δεν αναφερεις για τα σαββατοκύριακα που είναι όλη μέρα το ΚΙΝΟ :-)

APSOY είπε...

Μια φορά έπαιξα ΚΙΝΟ, και κοιτάζοντας την οθόνη, γλάρωσα...
Ειλικρινά:ήμουν έτοιμος να αποκοιμηθώ...

Άυτό κι αν θα ήταν δελαστικό βιντεάκι... γύρω ο κόσμος να χτυπιέται και στη μέση ένας βλάκας να κοιμάται καθιστός...:Ρ

Ρε, να σου πω...
Έχω πιθανότητες να κερδίσω το τζόκερ αν δεν παίζω?
:))))

Καλή βδομάδα (κοινώς? περισσότερο υλικό...)
:)
Apsoy

Grimdal είπε...

Dear Mr. f, η μόνη διαφορά μεταξύ καθημερινής+Σ/Κ είναι ότι το Σ/Κ είναι η χαρά του ερημοσπίτη, δεν έχουν τι να κάνουν τα μεσημέρια+τη βγάζουν στο πρακτορείο. Από το πρωί!

Dear apsoy, για να είμαι απολύτως ειλικρινής, αυτό το στιγμιότυπο το έχω δει live!
Λόγω θέσεις, το μεσημέρι ο ήλιος χτυπάει τη τζαμαρία με αποτέλεσμα κάποιοι που κάθονται προς τα εκεί να γλαρώνουν+τελικά να κοιμούνται! (σοβαρά μιλάω δεν κάνω πλάκα!)
Για περισσότερο υλικό θα προσπαθήσω, αν+δεν μου αφήνουν+πολύ χρόνο μεταξύ στυλό-δελτίο-πρακτορείο-επικύρωση. Πάντως νιώθω ωραία όταν μπορώ να βγάλω όλο το φόρτο της μέρας στο ημερολογιάκι αυτό.

Neverlandean είπε...

Ποτέ δεν κατάλαβα τι κόλλημα τρώει ο κόσμος μ' αυτά. Αν ήταν όλη η Ελλάδα σαν εμένα δε θα υπήρχαν πρακτορεία. (Κι εσύ δε θα είχες δουλειά! :PPPPPP)

NY ANNA είπε...

Δεν ξέρω καν τι είναι το ΚΙΝΟ.
Αλλά πρέπει να έχει πλάκα ε;
Εάν βέβαια δεν είσαι αναγκασμένος
να το υποστείς.
Αλλά πιο πολύ μου άρεσε η... γκάμα του λεξιλογίου.
Χα, χα, χα...
Ωραίο!!!!
Καλημέρες!

APSOY είπε...

Λες να έχεις δει κι εμένα?
χαχ... ο ιδιοκτήτης πάντως με στραβοκοίταζε...!
:))))

Ό,τι πρέπει για ένα μεσημεριανό υπνάκο το ΚΙΝΟ, έτσι?
:)

ΥΓ(Μα εσύ δε νυστάζεις αν κοιτάζεις την οθόνη???):Ρ

Nikos είπε...

και να κοιμηθείς και να κερδίσει το δελτίο και να στο πάρουν χαχαχα

APSOY είπε...

:Ρ (Mr.F)
:) (Grimdal)

billzouk είπε...

Εγω παλι εν αντιθεσει με τους παραπανω, παιζω παιχνιδια του οπαπ.
και τζοκερ και προτο και λοττο και κινο! αμε!
Το καλυτερο που εχω δει ειναι το εξης. Σκαει στο πρακτορειο τυπικη κολωνακιωτισσα και ζητα τα νουμερα του λοττο. Η πρακτορας της τα λεει κοιταζοντας στον πινακα και αυτη της απαντα "Αυτα ειναι, η, τα εβγαλες απο το μυαλο σου;" !!!!!

Grimdal είπε...

Dear billzouk, γιατί έχω την εντύπωση ότι ο αέρας στο Κολωνάκι κάτι έχει; όλοι είναι κάπως ρε παιδί μου με το που πατάνε το πόδι τους σε αυτή τη περιοχή!

Ανώνυμος είπε...

Δεν ειναι ο αερας. Μαλλον το νερο!