Σάββατο 28 Ιουλίου 2007

Βοήθεια κάποιος;;;

Τα Σ/Κ τον έχω στο πρακτορείο συνεχόμενα από τις 10 το πρωί, θα φύγει στις 21.00 μετά+την τελευταία κλήρωση του ΚΙΝΟ. +αύριο το ίδιο. +σχεδόν κάθε μέρα το ίδιο.

Εννοείται βέβαια ότι ΠΑΛΙ δεν έχουμε δελτία+τα περνάμε όλα από την touch screen μηχανή που εκτυπώνει δελτία σε θερμικό χαρτί.

Δεν έχει βάλει γλώσσα μέσα+είναι+εριστικός!

Ζητάει τη βοήθεια από τα θεία+με έχει φέρει κοντά στα όρια χειροδικίας παρά τις παρατηρήσεις που του έχω κάνει!

Γκρινιάζει από το πρωί σε εξοργιστικό σημείο, χειρότερα+από κρεβατομουρμούρα (τουλάχιστον εκεί πέφτει ένα φίκι-φίκι+το βουλώνουν)

Σηκώνεται κάθε 2 με 3 λεπτά για να ρίξει πάνω από 5 δελτία τη φορά των οποίων τα νούμερα τα λέει μέσα από τα δόντια του+δεν τον ακούς. Τα περισσότερα είναι των 0,50€

Δεν ενδιαφέρετε για το αν ρίχνω αλλουνού δελτία, στα παλιά του τα παπούτσια!

Μου έχει καταθέσει τη σύνταξη του, το επίδομα του, τα λεφτά που σίγουρα έχει δανειστεί για να παίξει.

Δεν έχει κερδίσει τίποτα παρά μόνο μικροποσά, το μεγαλύτερο στα 50€.

Δεν κοιτά τα δελτία που έχει ρίξει γιατί σκέφτεται τα επόμενα νούμερα που θα παίξει με αποτέλεσμα να μη ξέρει τι έχει παίξει ήδη+να μου δίνει να τσεκάρω δελτία που δεν κερδίζουν.

Ο κάθε πάκος δελτία που μου δίνει ανταγωνίζεται άνετα το πάχος μιας Κυριακάτικης εφημερίδας, μαζί με τα ένθετα!

Για κάθε δελτίο που περνάω στη μηχανή, χρεώνομαι στον ΟΤΕ. Οι μηχανές είναι συνδεδεμένες με τηλεφωνική γραμμή, μπορεί να μην είναι η χρέωση μιας απλής κλήσης αλλά δεν παύει να με χρεώνει.

Με εξοργίζει ο τρόπος του, ο χαρακτήρας του, η παρουσία του+το ίδιο+τους άλλους παίκτες.

Είναι εθισμένος+μου γυρίζει τα άντερα το γεγονός.

Μου κάνει ένα πρακτορείο μπουρδέλο με τα σκουπίδια του+κυρίως τη στάχτη του που τη βρίσκεις παντού εκτός από το τασάκι.

Κάνει συνέχεια αυτό το χαρακτηριστικό ήχο σαν να επρόκειτο να ρίξει ροχάλα παρά το γεγονός ότι του έχουν κάνει όλοι παρατήρηση ότι τους αηδιάζει. Μου γυρίζει τα άντερα+αυτό. Κάποια στιγμή στις αρχές μάλιστα με έστειλε τουαλέτα+τα έβγαλα από την αηδία που ένιωσα. Το ίδιο πάθανε+κάποιοι άλλοι.

Τον έχω ανάγκη γιατί είναι κάθε μέρα εδώ όταν έχει λεφτά+παίζει πολλά!

Τον βλέπω πια σαν κινούμενο Ευρώ εθισμένο στο τζόγο.

Δεν μπορώ να τον δω σαν συν-άνθρωπο!

Μου προκαλεί πονοκέφαλο όταν είναι στο πρακτορείο.

Δεν μπορώ να τον σταματήσω από το να παίζει γιατί θα πάει αλλού+μεταξύ μας, προτιμώ να του τα φάω εγώ παρά κάποιος άλλος.

Γιατί δεν τον μαζεύει η οικογένεια του;

Έχω πρόβλημα; είμαι υλιστής+μισάνθρωπος; έγινα αυτό που μισούσα;

13 σχόλια:

Είδωλο είπε...

Για μενα θα εισαι παντα ο "ερωτας" χαχαχαχαχαχα
Μια ΚΙΝΟΜΗΧΑΝΗ

Ανώνυμος είπε...

ΠΩ ΠΩ!!! ΥΠΟΜΟΝΗ!!!

g for george είπε...

Καλέ ηρέμησε!
Αλλά επειδή έχεις μαγαζί και αυτός είναι πελάτης (ο οποιοσδήποτε πελάτης, δεν μιλάω συγκεκριμένα γι' αυτόν) δεν σημαίνει ότι όλα είναι μπάτε σκύλοι αλέστε, που λένε και στο χωριό μου. Υπάρχουν και κάποια όρια. Σεβασμός δικός σου προς το πρόσωπό του, αλλά και σεβασμός δικός ΤΟΥ προς εσένα και το μαγαζί.

Αυτό το "ο πελάτης έχει πάντα δίκιο" δεν ίσχυε ποτέ για μένα.

Grimdal είπε...

Dear x-oyranoy,
Μωρέ αν ήμουν μια Κινομηχανή καλά θα ήταν, δεν θα με ενδιέφερε καθόλου. Δυστυχώς όμως είμαι+άνθρωπος.

Υ.Γ.+για μένα θα είσαι πάντα "ο έρωτας". Αυτός που είναι κοντά μου αλλά+τόσο μακριά μου ταυτόχρονα. :-)

Dear keimgreek,
δυστυχώς αρχίζει+φτάνει τα όρια. +πίστεψε με, η υπομονή μου σκάει γάιδαρο!

Dear g4george,
Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο+με τις 2 απόψεις σου. Ούτε για μένα ισχύει ότι ο πελάτης έχει πάντα δίκιο. Πρέπει να είναι λογικά τα αιτήματα+οι απαιτήσεις του για να μπορούν να εκπληρωθούν+να το έχει. Εννοείται, φυσικά, ότι τα δίκια του αρχίζουν εκεί που τελειώνουν τα δικά μου+το αντίστροφο βέβαια.

Ανώνυμος είπε...

δύσκολη πολύ η θέση σου και ειλικρινά δεν ξέρω πως θα το χειριζόμουν εγώ.... επειδή δεν φημίζομαι για την υπομονή μου, ίσως αρχικά να του έκανα μια απλή σύσταση και αν δεν συμμορφωνόταν παίζει να του "απαγόρευα" την είσοδο, εξηγώντας πρώτα με ωραίο τρόπο τους λόγους

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Απλά και η καλοσύνη και η ανέχεια έχουν τα όριά τους.

Nikos είπε...

εχουν πολύ ανταγωνισμό τα πρακτορεία δν μπορει να διωχνει ετσι πελαττες

Είδωλο είπε...

Παρε με εμενα στο μαγαζι σου και θα δεις τι πελατεια θα μαζεψεις... Την καλυτερη! θα σου πω εγω αν θα ξαναπατησει ο παππουλης, και οταν παντρεφτουμε θα βγαζω και ουζομεζε στους πελατες, μεχρι τοτε (να βαλουμε στεφανι) αρνουμα να μυριζω τηγανολαδο.
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

billzouk είπε...

Εγινες αυτο που μισουσες!
lol!

BeBe είπε...

Τετριμμένο σίγουρα, αλλά τι άλλο εκτός από υπομονή; Βαθιές ανάσες και μελωδίες με γλάρους βοηθάνε;
Καλησπέρες ;)

NY ANNA είπε...

Εγώ θα το πω πιο απλά...
Δεν ξέρω, τι λέει η θεωρία
περί πολιτικώς ορθού, αλλά
εμείς στο γκέτο, όλους
αυτούς τους πυροβολούμε
κατευθείαν ανάμεσα στα μάτια!
Για να μη γλυτώνουν με τίποτα!
Χα, χα...
(ΔΕν είναι δικό μου... Αλλά
από τότε που το είδα γραμμένο κάπου, μου άρεσε και μου ταίριαξε τόσο πολύ, που συχνά-πυκνά,
όταν η ιστορία ταιριάζει, το
λέω... Το έχω υιοθετήσει. Και
το πιστεύω δηλαδή, ένα πράγμα...)

Grimdal είπε...

Dear Ethan,
νομίζω πως ο Mr. F έχει απόλυτο δίκιο.

Dear Aytos...,
πίστεψε με, το διαπιστώνω καθημερινά!

Dear Mr. F,
αγαπητέ, έχετε απόλυτο δίκιο!

Dear x-oyranoy,
εσένα αγορίνα μου θα σε έχω κορώνα στο κεφάλι μου! Σιγά μη σε βάλω να τηγανίζεις+να σερβίρεις.
Σε αυτό θα έχω την αποκλειστικότητα στις ιδιαίτερες στιγμές μας! Να με ταΐζεις στο στόμα με τα χεράκια σου όταν θα ξαπλώνω πάνω σου. Πριν+μετά!

Υ.Γ. κάτι σε τσίπουρο ή ρακί ή τσικουδιά παίζει; το ούζο δεν μπορώ ούτε να το μυρίσω.

Dear billzouk,
μεταμορφώνομαι σιγά σιγά σε τέρας, το ξέρω! Αλλά έχει+αυτό τη χάρη του, δες τη Πεντάμορφη+το Τέρας ή τον Κουασιμόδο, ωραίο τέλος δεν είχαν;

Dear BeBe,
Χαίρεται, όλα αυτά βοηθάνε μια χαρά, ειδικά το μάθημα αναπνοών για ανώδυνο τοκετό τα άξιζε τα λεφτά του!

Καλώς ήρθες στο ιδιόκτητο νησί μου (Έλληνας Κροίσος, ιδιοκτήτης νησιού με 9 γράμματα; Ε! αυτός είμαι εγώ :-) )

Dear NY ANNA,
μόλις το υιοθέτησα+εγώ, δεν σε πειράζει, ε;

Ανώνυμος είπε...

Ο Κουασιμοδος δεν ειχε καλο τελος, μην μας τρελανεις βραδιατικα! Αλλα δεν εχει και σχεση μ' εσενα. Ουτε μια πλακα δεν μπορουμε να κανουμε!

υ.γ. η οικογενεια του δεν τον μαζευει, γιατι ολοι με μια ελπιδα ζουν.