Σάββατο 21 Ιουλίου 2007

Τελειώσαν τα δελτία...

Αγαπητέ εργοδότη,


...ωωωωεεεεοοοο!!!




Μου έχουν τελειώσει τα δελτία του ΚΙΝΟ εδώ+2 μέρες...
...ωωωωεεεεοοοο!!!



διαβάζει κανένας υπάλληλος του ΟΠΑΠ εκεί έξω;;;

...ωωωωεεεεοοοο!!!



ο κεντρικός πράκτορας δεν έχει να μου δώσει δελτία ΚΙΝΟ γιατί λέει έχει να παραλάβει δελτία εδώ+εβδομάδες (!!!)+έτσι έχω μείνει να κάνω δουλειά με μια touch screen μηχανή.
+ακόμη+όταν έχει δελτία δεν μπορώ να πάρω όσα χρειάζομαι γιατί ο άνθρωπος πρέπει να προμηθεύσει+άλλα πρακτορεία, ωραία ε;

Είναι σαν να θέλεις να πιεις καφέ το πρωί+να κάνεις τσιγάρο+να μην υπάρχει πουθενά στο σύμπαν ούτε το ένα ούτε το άλλο!!! Κατανοητό το παράδειγμα;;;

Παιδιά, αν είναι να τα παρατάω όλα+να ανεβαίνω Μεταμόρφωση κάθε Τρίτη+Παρασκευή πρωί να παίρνω μόνος μου δελτία+κουπόνια+χαρτούρα γενικώς+να σας έρχομαι βόλτα στον Κηφισό κάθε 3+λίγο για να παίρνω χαρτί για την Coronis να το κλείσω το ρημάδι+να πάω για κανένα μπάνιο στη θάλασσα που τη βλέπω μόνο χωρίς να την αγγίζω! ΟΚ;;;
(ναι, ξέρω, κακό που σας έκανα εγώ τώρα...!!! ε;;;)

Εννοείται βέβαια ότι άνευ χαρτούρας δεν μπορώ να εξυπηρετήσω τους παίκτες, το καταλαβαίνετε φαντάζομαι, ναι;;;;

Καλό το πρόγραμμα ανακατασκευής των πρακτορείων, καλή η κοινωνική ευαισθησία της εταιρείας, καλή η υποστήριξη στον αθλητισμό αλλά ...



!!!ΟΡΓΑΝΩΘΕΙΤΕ!!!

14 σχόλια:

billzouk είπε...

Τα χιλια δικια εχεις να εισαι εξαλλος.
Πρεπει ομως να μας ενημερωσεις που ειναι το πρακτορειο, γιατι εκει που παιζω εγω δεν βλεπω φως! λολ.

Grimdal είπε...

Έχω την εντύπωση ότι μάλλον σου πέφτει κομματάκι μακριά! Το πρακτορείο είναι στο Ν. Κόσμο.

Ανώνυμος είπε...

Οχι ιδιαιτερα. Στειλε στο μειλ διευθυνση.

Είδωλο είπε...

Αχ ποσο σε νιωθω αφου να φανταστεις μου λεγε η μανα μου παιδι μου πρεπει να δραστηριοποιηθεις να βρεις ενα χομπυ πρεπει να ξεκολλησεις επιτελους τον κωλο σου απο τον καναπε, ε ημουνα αναμεσα στο ΚΙΝΟ και στο One night stand κατ'εξακολοθηση... ε τωρα που διαβαζω αυτο ευτυχως που προτιμησα το δευτερο... φανταζεσαι να πεσει ελλειψη? απαπαπαπαππααα

Grimdal είπε...

Dear x-oyranoy,
τι να πει κανείς μετά από μια τέτοια δήλωση;
Καλές επιτυχίες εύχομαι+να σου κάτσει το μεγάλο τζακ-ποτ!!! :-))

Είδωλο είπε...

Τα καλα σου λογια να ξερεις οτι με συγκινουν παντα, σε καθε blogoτοπο που συναντιομεθα! χαχαχαχα

relative_stranger είπε...

μάλλον αυτοί είναι στην παραλία που βλέπεις και δεν αγγίζεις.

NY ANNA είπε...

Εγώ όμως ακόμα δεν ξέρω τι είναι το ΚΙΝΟ.
Ωοοοοέο!
"Πάντως, εσύ για να φωνάζεις έτσι, και κατά πώς τα λες δηλαδή, δίκιο-βουνό πρέπει να ΄χεις!" (Βασίλης Λογοθετίδης στη "Σάντα Τσικίτα...)
Ελπίζω να έχει λυθεί ως τώρα το πρόβλημα ε;
Φιλιά

Grimdal είπε...

Dear X-oyranoy, any time ol' tsap (που λένε+οι φίλοι μας οι Βρετανοί)

Dear Relative, μου πέρασε αυτή η ιδέα από το μυαλό αλλά την απώθησα για να μη γίνουν τα νεύρα μου σκοινί για μπουγάδα!

Dear ny anna,
γιορτάζετε σήμερα κυρία μου; Χρονια σας πολλά πολλά!

Το ΚΙΝΟ είναι ένα παιχνίδι προκαθορισμένου κέρδους του ΟΠΑΠ που ανάμεσα από 80 νούμερα (από το 1 ως+το 80)εσύ μπορείς να επιλέξεις (μαντέψεις) από 1 έως 12 αριθμούς άνα κλήρωση. Η μηχανή του ΚΙΝΟ κληρώνει 20 αριθμούς κάθε 5 λεπτά από τις 10.00 π.μ μέχρι τις 21.00.

Τις καθημερινές σταματάνε οι κληρώσεις στις 15.00+ξαναρχίζουν στις 17.00 ενώ τα Σ/Κ πάνε συνεχόμενα μέχρι το βράδυ στις 21.00. Οι κληρώσεις είναι live+μεταδίδονται στα πρακτορεία μέσω κλειστού κυκλώματος τηλεόρασης.

Ελπίζω να βοήθησα, αν έχεις άλλη απορία ρίξε μια ματιά στο site της ΟΠΑΠ στο www.opap.gr+ότι δεν καταλάβεις εδώ είμαστε.

Το πρόβλημα ψιλολύθηκε πάντως, ευχαριστώ για το positive thinking.

snikolas είπε...

Απ’ ότι κατάλαβα είναι τρελό κόλλημα το ΚΙΝΟ οπότε καλά έκανα και δεν το ξεκίνησα ποτέ.

Grimdal είπε...

Dear snikolas,
φαντάσου ότι είναι σαν να παίζεις ένα παιχνίδι που σου αρέσει στο PC ή στο Playstation+δεν μπορείς να ξεκολλήσεις ακόμη+αν το έχεις τελειώσει! Πάντα υπάρχει κάτι που δεν έκανες, ένας συνδυασμός που δεν δοκίμασες, ένα μέρος που δεν πήγες+έτσι το ξαναπαίζεις από την αρχή.
Είναι εθισμός+εγώ νόμιμο βαποράκι του νόμιμου έμπορου εθισμού! (καλό αυτό, δεν το είχα σκεφτεί έτσι! οκ, έχω λαλήσει από τη ζέστη, φαίνεται; σκέψου να μην είχα το A/C στους 24!)

YO!Reeka's είπε...

απαπαπαπα πρεζάκι του ΚΙΝΟ!

g for george είπε...

Εχμ... δεν νομίζω ότι θα είχα το ψυχικό σθένος να κάνω την δουλειά σου!

Άσε δε, που θα ήμουν ο χειρότερος πελάτης σου! Δεν ασχολούμαι καθόλου με τα παιχνίδια του ΟΠΑΠ ούτε και με κανενός άλλου είδους. Σπασίκλας, εντελώς!

Grimdal είπε...

Dear g for george,
Η αλήθεια είναι ότι ούτε εγώ ασχολούμαι τόσο. Ευτυχώς, υπάρχουν άλλοι που προσφέρουν τις γνώσεις τους+τα λένε μεταξύ τους!