Παρασκευή 10 Αυγούστου 2007

Θεϊκή Ατάκα...

- για ρίχτο μου...

- ποιό;;; το χώμα στον τάφο;;;

11 σχόλια:

Grimdal είπε...

+για όσους δεν κατάλαβαν,
- για ρίχτο μου, (το δελτίο στη μηχανή)

Είδωλο είπε...

δεν μπορω να καταλαβω...
δηλαδη τι αλλο θα μπορουσες να ριξεις... λεω εγω τωρα...
χαχαχαχαχα

Grimdal είπε...

Dear x-oyranoy,
ανάλογα το που πάει το μυαλό του καθενός!

Marvin είπε...

εγω πάντως ανατρίχιασα... Μπρρρρρ... Μακαβριο!

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Εξαρτάται ποιός λέει το ρίχτο μου! χαχαχαχαχα

Nikos είπε...

Είπες τέτοιο πράγμα σε πελάτη;;;;;;

Grimdal είπε...

Dear Marvin,
+που να ακούσεις τις δικές μου θανατερές ατάκες!

Dear pavlos,
μα που πάει το μυαλό σου;

Dear Mr. f,
όχι εγώ, ένα ζευγάρι 3χρωμα μάτια μου το ψιθύρισαν σιγανά στο αυτί!

APSOY είπε...

χαχαχα
πολύ "Δυο ξένοι" κόντρα Φλώρας με Μαρκορά μου έκανε η ατάκα...

:D

Συντοπίτη?
Πως περνάς βρε?
:)

g for george είπε...

Ελπίζω να είσαι καλά με όλες αυτές τις φωτιές...
Ήσουν κάτω;

NY ANNA είπε...

ΠΟύ είσαι εσύ;
Να ανησυχήσω ή να παραλείψω τα...
προκατακτικά και να πανικοβληθώ κατευθείαν;

APSOY είπε...

Gridmal?
Που είσαι ρε αγορίνα?
Όλα καλά?