Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2007

Ladies and Gentlemen...

... Grimdal is back!!!


( Σώώώπα ρε μεγάλε, +εσύ γύρισες;;; έέέλα... σοβαρά;;;)

Καλά ντε, εντάξει! Όλοι γυρίσαμε, (σνίίίφφφ!!! κλάάάψ!!!)

Πάντως, 4 the record, οφείλω να δηλώσω πως οι διακοπές θα έπρεπε να είναι τουλάχιστον από 20 μέρες+πάνω. Να κάνεις διακοπές μέχρι να βαρεθείς να κάθεσαι ή να βαρεθείς να περιφέρεσαι από μέρος σε μέρος σαν την άδικη κατάρα+να επιθυμείς διακαώς να επιστρέψεις!


Η αλήθεια είναι ότι έχω επιστρέψει από τις 20 Αυγούστου αλλά με τις φωτιές σε όλη την Ελλάδα, το άγχος λόγω κοντινής απόστασης των πυρκαγιών στην Ηλεία+στο Καιάφα από το σπίτι μου στο Καλό Νερό+την ανησυχία γιατί οι γονείς μου ήταν ακόμη εκεί δεν είχα καμία διάθεση να γράψω κάτι στο blog ούτε να μπω σε κανενός άλλου.

Συγνώμη γι' αυτό, είμαι θυμωμένος με ότι έγινε φέτος και ενοχλημένος από την ψηφοθηρία +από όλα όσα γίνονται πάνω στη καμμένη γη+τις καμμένες περιουσίες. Δεν εννοώ τα κροκοδείλια δάκρυα μόνο από τα 2 μεγάλα κόμματα, όλοι πατάνε πάνω στις ψήφους αυτών των ανθρώπων για να κάτσουν σε μια στριφογυριστή πολυθρόνα+να αρχίσουν να τρώνε από τα νόμιμα+μη.
Τέλος πάντων, αρκετά με όλα αυτά, δεν θέλω να συνεχίσω με αυτό το θέμα.
Ζητάω συγνώμη αν έκανα κάποιους να ανησυχήσουν, δεν έγινε εσκεμμένα. Είναι θέμα δικής μου ιδιοσυγκρασίας.
Πάντως, δεν κινδυνέψαμε από τα μέρη τα δικά μας+όλα είναι καλά (όσο μπορούν να είναι μετά από μια τέτοια καταστροφή, οικολογική, οικονομική, ανθρώπινη, κ.λ.π), σας ευχαριστώ πάρα πολύ για το ενδιαφέρον.
(dear apsoy, ελπίζω+εσείς να μην είχατε προβλήματα+όλα να είναι καλά.
dear ny anna, παρακαλώ, όχι πανικούς, όχι πανικούς! Άμα είναι να πανικοβληθούμε θα ειδοποιήσω, don't worry.)

Γύρισα, λοιπόν, στις 20 του μηνός μετά από μια εβδομάδα υπέροχες διακοπές στο σπίτι καλού φίλου στην Άρτα μαζί με τη μισή από τη παρέα μου. Είχαμε κάνει το Άρτα-Λευκάδα, Κολιάτσου-Παγκράτι! Μεγάλες οι αποστάσεις αλλά ο Χάρης να είναι καλά που μας πήγαινε+μας έφερνε, νά΄σαι καλά Χαρούλη!
(Υπέροχες οι 3 παραλίες που πήγαμε στη Λευκάδα, φωτό σε επόμενη ανάρτηση!)

Βέβαια, με το που ανοίξαμε είχαμε κόσμο στο πρακτορείο+έτσι ξανάρθαμε στους προηγούμενους ρυθμούς σαν να μην λείπαμε καθόλου. Εξού+η αρχική δήλωση περί διακοπών μέχρι βαρεμάρας.

Αυτά προς το παρόν, καλή μας σεζόν, καλά να περάσουμε, καλά να είμαστε+καλά να πάνε όλα.

11 σχόλια:

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Καλώς μας όρισες μόνο και μόνο καλά από δω και πέρα...

Marvin είπε...

Καλως τον! Καλο φθινοπωρο να εχουμε!

fevis είπε...

Καλωσήρθες....

NY ANNA είπε...

ΠΟύ είναι το πρακτορείο σου;
Να περάσω να... πανικοβληθώ με
την ησυχία μου και υπό την...
επιτήρησή σου.
(Χα, χα)
Καλώς ήρθες baby!

g for george είπε...

Well well, look who's back!

χαίρομαι που πέρασες καλά και προπάντων που δεν κινδύνεψε κανένας δικός σου.

Έλα να δουλεύουμε λέωωωωωω!

Είδωλο είπε...

2 χρονια Ελλαδα ακομα
μετα θα την πουλησουμε για νεα γη στους Αμερικανους
I've missed you sexy boy

APSOY είπε...

Καλώστον!!! :)
Ευτυχώς όλα καλά...(όσο μπορούν να ναι...:(...

Περιμένω φωτογραφίες από διακοπές γιατί ΟΛΟΙ ΜΟΥ ΕΥΧΟΝΤΑΙ ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ και δε θέλει πολύ ο άνθρωπος...χεχε

ΦΙλάκιαααααααα

Ανώνυμος είπε...

Καλώς τον... Πριν καν διαβάσω οτιδήποτε, κοιταξα τις φωτο σου με τις οδηγιες αριστερα και δεξια και πιο δεξια, και κατουρηθηκα απο τη χαρα μου :) Μετα διαβασα και όλα τα υπολοιπα και αυτα και καταλαβα... Μια απο τα ιδια λοιπον και εσυ σαν και εμας. Ουτε εγω θα το αναλύσω, χαιρομαι που ειστε καλά και καλώς όρισες! :)

Ανώνυμος είπε...

Μωρό μου αύριο συμπληρώνεται ένας μήνας που είμαστε μαζί,θέλω και ελπίζω να γίνει χρόνια και τα χρόνια όλη μας η ζώη.
Σ΄αγαπώ πολύ,ο Ζούλης σου.

Grimdal είπε...

Dear Ζούλη,
Ειλικρινά, το ίδιο ελπίζω+εγώ.

Αισθάνομαι όμορφα+γι' αυτό φταις πάλι εσύ που μπήκες στη ζωή μου τόσο γλυκά+αναπάντεχα δίνοντας απλόχερα όλα αυτά που κάνουν εσένα+με έκαναν να πω πρώτη φορά το "αγαπούλα" χωρίς να το σκεφτώ+χωρίς να αναθεωρήσω που το σκέφτηκα. Μου βγήκε φυσικά+αβίαστα.
Χρόνια μας πολλά, λοιπόν, +χρόνια μας καλά.

+εγώ σε αγαπώ πολύ+θέλω να μπορώ να σου το λέω+για πολλά χρόνια μετά από τώρα.

g for george είπε...

Ποιος είναι ο Ζούλης;;;
Αν είναι μπλόγκερ, πες το μας, χεχεχε!!!

Χαίρομαι, χαίρομαι, χαίρομαι.


Φιλιά και στους δύο!