Τετάρτη 8 Αυγούστου 2007

- Ερωτικό - Ελευθερία Αρβανιτάκη

Αφιερωμένο εξαιρετικά, ξέρεις εσύ!

9 σχόλια:

114ΛΕΞΕΙΣ είπε...

Αχ.Ποιος να είναι ο τυχερός; :)

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Όντως τυχερός!!!

Είδωλο είπε...

Σε ευχαριστω καρδια μου...

Είδωλο είπε...

Σε ευχαριστω καρδια μου...

Grimdal είπε...

Dear x-oyranoy,
σόρρυ, αλλά δυστυχώς η συγκεκριμένη αφιέρωση δεν έχει να κάνει με εσένα.
Αφορά μια άλλη ψυχή που από προχθές το βράδυ μου έχει εντυπωθεί πολύ δυνατά στο μυαλό. Εξάλλου, σε ένα ζευγάρι γκρίζο-πράσινο-γαλάζια μάτια είναι πολύ δύσκολο να αντισταθεί κανείς+να μην ενδώσει! Ειδικά αν υπάρχει ενδιαφέρον+από την άλλη πλευρά.

Τελικά, το timing είναι μεγάλη υπόθεση!

Grimdal είπε...

Dear padrazo,
νομίζω, απαντήθηκε η ερώτηση.

Grimdal είπε...

Dear pavlos,
εεε... μάλλον ναι, ήμαστε τυχεροί, Τοξότες αμφότεροι γαρ!

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Και εγώ Λέων με ωροσκόπο Κριό! Χωράω?

Grimdal είπε...

Τις φωτιάς είσαι+εσύ, δεν καίγεσαι!

Εγώ είμαι Τοξότης με ωροσκόπο Τοξότη (κόπηκες;;;)
Τα 3χρωμα μάτια είναι Τοξότης με ωροσκόπο Δίδυμο (ξανακόπηκες;;;)