Τετάρτη 13 Ιουνίου 2007

+ενώ τόσα χρόνια δεν με ενδιέφερε μα καθόλου το αν ο μήνας είναι καλοκαίρι, φέτος έχω πάθει κάτι με όλο αυτό το summer mood.
Θες γιατί περνά ο καιρός+δεν καταλαβαίνω πότε πέρασε; (έχω μείνει ακόμη με την εντύπωση ότι όπου νάναι θα έρθει το Πάσχα),

θες γιατί πλησιάζω τα 35 (του χρόνου)+ακούω+διαβάζω για διακοπές που εγώ λόγω δουλειάς μπορώ μόνο να ακούω+να διαβάζω γι' αυτές;

Αλλά...

Γιατί όλοι είναι πιο μαυρισμένοι από εμένα;

Γιατί με ενοχλεί που όλοι πάνε για μπάνιο+εγώ λόγω δουλειάς όχι; (σκέψου να μην έμενα στα νότια προάστεια!!! Πάντως δεν έχω παράπονο, τη θάλασσα τη βλέπω το πρωί πριν φύγω για τη δουλειά)

Ρε γαμώτο, νιώθω ότι στα 34 μου είμαι μεγάλος πια για να ανέχομαι πράγματα+καταστάσεις που μου έχουν επιβληθεί!!!

1 σχόλιο:

g for george είπε...

Αχ τι μου λες τώρα.... ΤΙ ΜΟΥ ΛΕΣ ΤΩΡΑ! Ούτε από το μυαλό μου να είχαν βγει αυτές οι σκέψεις.