Πέμπτη 14 Ιουνίου 2007

Εδώ+ένα χρόνο περίπου...

... σκέφτομαι χιλιάδες πράγματα που θέλω να ανεβάσω (τα πιο πολλά βέβαια τα έχω ξεχάσει+ας κράταγα σημείωση στο κινητό - περιττό να πω πως τις επόμενες μέρες ξέχναγα+δεν καταλάβαινα τι στο κόρακα έχω σημειώσει+τι ήθελα να πω με αυτό!- ) +χιλιάδες εικόνες, φωτογραφίες, βίντεα (Το βίντεο, Τα βίντεα, εντάξει;;; μη ξεχνιόμαστε!; Όπως λέμε Το ταξί, Τα Ταξιά, Το ασανσέρ, Τα ασανσέρια, Το στυλό, Τα στυλά κ.λ.π.! :-p)

Το θέμα είναι αλλού, διαβάζοντας τη προτελευταία καταχώρηση νιώθω σαν να έχω κοροϊδέψει εαυτόν+αλλήλους. (Τι νιώθω;;; ... που όντως έχω κοροϊδέψει! ΝΤΡΟΠΗ ΜΟΥ, ΦΤΟΥ ΜΟΥ!!!)

Πάντως, το θέμα είναι ότι δεν έγινε εσκεμμένα, απλώς (τι απλώς;;; ΚΥΡΙΩΣ!!!) υπήρξε μια αλλαγή σε επαγγελματικό επίπεδο η οποία δεν επιτρέπει+πολύ ελεύθερη έκφραση :-(

Όταν, τις περισσότερες μέρες της εβδομάδας, πρέπει να είσαι στη δουλειά από το πρωί μέχρι το βράδυ+ψιλοπαρακολουθείσαι (ξέρετε πως είναι αυτά, υποτίθεται ότι δεν τους καίγεται καρφί αλλά το μάτι εκεί! - Πως είναι στα Μ.Μ.Μ. που άθελα σου πέφτει ο μάτις στην ανοιχτή εφημερίδα του διπλανού-μπροστινού-πλαϊνού+διαβάζεις; - ε! ένα ίδιο πράγμα) από τους υπαλλήλους σου+πρέπει στο ενδιάμεσο να περάσεις δελτία από τη μηχανή του ΟΠΑΠ (ναι, είμαι πράκτορας του ΟΠΑΠ) τότε ξεχνάς οτιδήποτε θέλεις να γράψεις+το αναβάλλεις για το τέλος της μέρας.

Φτάνοντας το τέλος της μέρας όχι να γράψεις δεν έχεις όρεξη αλλά ούτε καν να γυρίσεις σπίτι σου!!!
(Τα της εμμονής -αρρώστιας- του τζόγου σε κάποια άλλα επόμενα posts)

Βέβαια, εννοείται πως με το που φτάνω σπίτι το μόνο που θέλω είναι η ησυχία+η ηρεμία μου αλλά φευ... όταν μένεις με τους γονείς σου αυτό το σενάριο είναι περίπου σαν το σενάριο του Star Wars, !!!ΕΝΤΕΛΩΣ!!! απίθανο να συμβεί εν έτη 2007!.
(Σημείωση του συγγραφέα, η μαμά Ισπανίδα, εκ Μαδρίτης, ο μπαμπάς καταυλακιώτης - Μεσσηνία-)

+εντάξει, ο μπαμπάς δεν πολυαπασχολείται παρά μόνο εργάσιμες μέρες+ώρες, η μαμά που με το που βλέπει τον κανακάρη της (εγώ είμαι αυτός, μη ξεχνιώμαστε!) θέλει να του πει όλα τα νέα της μέρας με την ΚΑΘΕ λεπτομέρεια; (αλλά όταν λέμε με τη ΚΑΘΕ λεπτομέρεια εννοώ με ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ!!! - άντε να παραλείπει τα λεπτά από την ώρα που συνέβη-)

Ξέρεις τι είναι να γυρίζεις σπίτι λίγο πριν αλλάξει το 24ωρο+να ακούς τον απολογισμό της μέρας; Όχι ξέρεις;;;
Ήμαρτον κε. Γεωργίου!

Αλλά από την άλλη, τι να της πεις; είναι όλη μέρα σπίτι μόνη+φυσικά το τηλέφωνο+η TV είναι οι μόνες φωνές που ακούει+αν δεν τα πει στον κανακάρη της σε ποιόν θα τα πει;;;

(προς κατανόηση του άνωθεν πονήματος λέω: εγώ είμαι Τοξότης στο ζώδιο+τον ωροσκόπο+οι γονείς μου Ζυγοί, η μητέρα μου του Σεπτέμβρη+ο πατέρας μου του Οκτώβρη- κόπηκες μωρό μου;)

Υ.Γ. Ή γράφω Ή δεν γράφω! ΧΑ! όχι παίζουμε!!!

1 σχόλιο:

g for george είπε...

Μαμά Ισπανίδα και μπαμπάς Έλληνας;;;;;;;;;;;;;


Δεν λέω τίποτε άλλο!!!!!!!!!