Πέμπτη 25 Μαΐου 2006

ΧΑΙΡΕΤΙΜΟΥΣ

Επειδή έχω έναν πάρα πολύ καλό μου φίλο στην Αιθιοπία με την εκεί αποστολή των Γιατρών Χωρίς Σύνορα+επειδή έχω πολύ καιρό να μιλήσω μαζί του, +είναι ένας από τους ανθρώπους που ξεχωρίζω στη μέχρι τώρα ζωή μου, ας μου επιτραπεί αυτή η καταχώρηση να αφορά εκείνον.
(Αν θέλει κάποιος ας του στείλει ένα γλυκό μηνυματάκι μέσω αυτού του blog, σίγουρα θα το διαβάσει+θα του ανεβάσει το ηθικό να συνεχίσει να δουλεύει για το καλό του κόσμου!)

Γειά σου Μάκο,
Ελπίζω να περνάς καλά (+κυρίως να είσαι καλά!).
Σου έστειλα τις προάλλες ένα ΜΜS με την φωτό από μια παραλία στη Τζια αλλά δυστυχώς την απάντηση σου την έλαβα μέχρι το σημείο που λέει "Eftixos mpikame s...", παρακάτω δεν έχω ιδέα τι μου γράφεις, sorry, αλλά δεν φταίω εγώ, η Vodafone δεν μου παρέδωσε όλο το μήνυμα που έστειλες.
Κατά τα άλλα, βγήκαμε τη Τρίτη με τη γυναίκα σου, μια φίλη της (την Αλέκα) + το Χαρούλη+πήγαμε στου Σωτήρη όπου αφού έμαθε από μένα ότι η γυναίκα σου έχει γενέθλια(+επιτέλους γίνεται 27 - όπως+η Joan Collins, εξάλλου-) +με ρώτησε πόσα άτομα ήμασταν στο τραπέζι δεν κέρασε τίποτα (σκέψου να μην είχαμε πάει τόόόόόόόόόόόόσες φορές). Πάντως, don't worry, το καθιερωμένο πάρτυ θα το κάνει το Σεπτέμβριο οπότε δε το χάνεις+μαζί με αυτό δε χάνεις ούτε το CD (αν θες το περσινό το έχω αλλά αν στο στείλω μέσω mail είναι κάτι Mega bytes που αποκλείται να μπορέσεις να κατεβάσεις με την PSTN που έχεις εκεί).
Ο Χαρούλης είναι μια χαρά, ξαναέγινε ο παλιός καλός Χάρης που ξέραμε. Το κλασσικό χαμόγελο που φωτίζεται αυτά τα όμορφα μάτια (+με τη σειρά τους φωτίζουν όλο το πρόσωπο) επανήλθε, ξαναέγινε αυτό το χαρούμενο προσωπάκι που μου πρωτοσύστησες. (νάναι καλά το παιδί, κάθε φορά που τον βλέπω ή τον ακούω ανοίγει η καρδιά μου)

Sorry, αλλά αυτά από το στρουμφοχωριό, προς το παρόν

Φιλάκια+να σε προσέχεις, ok?

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»

Ανώνυμος είπε...

What a great site, how do you build such a cool site, its excellent.
»

Lampirella είπε...

Καλό κουράγιο και να ξέρεις ότι είμαστε μαζί σου!

Σου στέλνω και ένα ανέκδοτο να γελάσεις λίγο:

"Πάει ένας Έλληνας σε μια Αγγλίδα και της λέει:
-hEllo, have you weather for coffee?
-Haha! Are you Serious?
-No... I am greek!!!:D"